המלצות לטיפול בעיות של שיווי משקל

סובלים מחוסר שיווי משקל וסחרחורת?
עזרו לעצמכם עכשיו!
צרו קשר בטלפון 052-3524311
או דרך הווטסאפ

לייעוץ מקצועי צרו קשר כעת

09-7440429

ד"ר עוז צור פיזיותרפיסט מומחה באבחון וטיפול בבעיות סחרחורת

ד"ר עוז צור פיזיותרפיסט מומחה באבחון וטיפול בבעיות סחרחורת, חוסר שיווי משקל וכאבים

הצטרף לניוזלטר

אלי מרמת השרון

הגעתי אל ד"ר עוז צור במצב של סחרחורות קשות וחוסר שיווי משקל. עלי לציין כי בתום תקופה של 6 שבועות מצבי השתפר והביטחון העצמי חזר. התרגילים שאני מבצע פעמיים ביום סייעו לי מאוד. פשוט חל שיפור בשיווי המשקל. אני מקווה כי אני מתקדם בכיוון הנכון

סלי מירושלים

קיבלתי את חיי מחדש. לא האמנתי שאחרי גיל 85 עוד יהיה לזה פתרון ואוכל לחזור לעצמי. הגעתי עם הרבה שאלות אבל שמעתי בקול הבנות שלי שעשו מבצע מיוחד – הביאו אותי מירושלים ומראשון לציון ומאזורים אחרים, העיקר לא לוותר ולהגיע לעוז צור שהוא מומחה עולמי. הרגישות, המקצועיות, הידיעה לאן הוא הולך בכל רגע והתוצאות. הטיפול הזה עזר לי להרגיש טוב, הסחרחורת נעלמה והתחלתי ללכת בביטחון רב יותר, בכל פעם הייתי ניידת יותר בבית, פעילה ועצמאית. בהתחלה, כשהגעתי, חשבתי שסוף העולם מגיע. לא יכולה לזוז לבד, לנתי אצל הבנות שלי, פחדתי ליפול, והיום חזרתי לכל מה שעשיתי קודם לכן – ויותר מזה.

היום אני ממש מתפקדת מלא, רק הברך התחילה לכאוב לי, ולצורך טיפול בברך הפנה אותי עוז בחזרה אל מרפאת קופת החולים שליד ביתי.

צפרירה יזרעאלי מקיבוץ בצפון

הגעתי אל צור מקיבוץ בצפון לאחר הופעת סחרחורת וחוסר יציבות. צור לימד אותי תרגילים שלא הראו לי מעולם. אני מרגישה יותר יציבות מאז התחלתי בתרגילי צור באלאנס, אני מרגישה התקדמות רבה בתרגילים ומתמידה בביצוע – בכל יום. בפעמים הראשונות היה לי קשה מאוד לבצע חלק מהתרגילים, אך בהמשך הם נעשו קלים יותר ויותר, וכעת זה קל יחסית. גם ביום-יום יש שיפור שבא לידי ביטוי בעיקר ביציבות ובביטחון העצמי שלי. אני אפילו מצליחה ללבוש מכנסיים בעמידה, דבר שקודם לכן היה בעבורי לא בטוח ונמנעתי ממנו.

אני מודה לך עוז, על מה שעשית עבורי, ומקווה שזה ימשיך להיות כך – ואף טוב יותר.

שבתאי ויינר מרחובות

הגעתי עם סחרחורת כזאת – שכל העולם הסתובב סביבי, ועם חוסר יציבות בעמידה ובהליכה, למזלי ללא נפילה. נפגשתי עם צור, אדם מיוחד, ועם שיטה שעובדת, צור באלאנס.

התחלתי לתרגל כפי שצור ביקש לאחר שהתאים לי את התרגילים באופן אישי. התרגילים שאני מבצע השתפרו מאוד, ומה שלא הצלחתי לבצע בהתחלה אני מבצע כעת בקלות. בהליכה אני מרגיש מצוין, בטוח הרבה יותר וללא מורא. קודם לכן לא העזתי לעצום עיניים במקלחת, וכעת אני אפילו לא מקדיש לזה מחשבה, כלומר – זה טבעי יותר.

היום אני יכול ללבוש מכנסיים בעמידה וביתר ביטחון וקלות, דבר שקודם לכן לא יכולתי לעשות – הייתי חייב להיאחז במשהו או להישען על דלת, על קיר או על שולחן.

היום קל לי להיכנס ולצאת מהמיטה, מה שקודם לכן לא היה מובן מאליו, כי הייתי חושב כמה פעמים לפני פעולה כזאת, שמא אחוש סחרחורת חזקה.

יישר כוח לעוז צור!

שרה רמון

ההשתתפות פעם בשבוע בפגישת תנועה לפי שיטה ייחודית, צור באלאנס עם עוז צור, הייתה חוויה נעימה ומועילה.

בדרך נינוחה של זרימה והרמוניה למדתי להקשיב לגופי, להבין את מגבלותיו ולהתמודד אִתן.

תופעות שהכותרת שלהן היא "גיל" בדרך כלל מתסכלות וגם אינן זוכות לאוזן קשבת.

הדבר המשמעותי ביותר בפגישות אלו היה קבלת "תופעות הגיל" לא כגזירות אלא כעובדות הניתנות לשיפור.

אני מרגישה ביטחון רב יותר בהליכה ובתנועה בכלל, ואני חושבת שאני שולטת טוב יותר בתגובות שלי.

בעבר, כאשר האור האוטומטי כבה בחדר במדרגות בין הקומות, חשתי שאני מאבדת את שיווי המשקל וחשתי צורך להיאחז במעקה. היום אני ממשיכה לרדת ללא עיכוב.

שתף באמצעות:

דילוג לתוכן